Search This Blog

Thursday, May 3, 2012

1st collection! Rubik's Dresses!



 Am făcut-oooooo!
Prima mea colecție! E o mini-colecție mai bine spus...are doar 10 ținute, însă sunt cât de diversificate am putut eu să le fac. :)

Am și numit-o Rubik's Dresses, deoarece m-am inspirat printre altele și din Cubul lui Rubik. Ca inspirație am mai folosit trendul color block, LEGO nepoțelului meu și tehnicile Origami.

Nu vă așteptați să vedeți numai rochii pătrate. Însă inspirația o veți regăsi cu siguranță în asocierea îndrăzneață de culori puternice, în pliurile și croiala geometrică a rochilor, dar și în gențile plic de piele.





 Vă mai țin în suspans puțin și vă arăt câteva poze de backstage...Dar un scroll mai vioi în jos și veți ajunge direct la primele ținute...

Vizionare plăcutăăăăăăăăăăăă! :)











 


 








































 Model mi-a fost Roxana Lungu, make-up Deni Iovan și fotograf George Bufan. Le mulțumesc din nou pentru ajutor! A fost o zi tare faină în studio...nu am simțit că muncesc :)

În curând va răsări și www.laurachirita.ro, cu tot ce-i trebuie, însă până atunci puteți admira colecția mai pe îndelete pe Facebook. (LIKE ME!)

Ținutele sunt făcute în mărimea 34-36/ XS-S, însă se pot comanda fără probleme în alte mărimi (știu să cos! :)) ). Se pot cumpăra și de pe magazinul meu online Breslo.

Pentru informații, comenzi, bârfă, invitații la cafea/ cereri în căsătorie, folosiți cu încredere mailul laurachirita@ymail.com.

PS. Aștept feedback într-un mare fel! Nu voi putea dormi noaptea dacă nu primesc comentarii...de orice fel, le fac eu să fie constructive!



7 comments:

  1. Felicitari si mult succes in continuare!

    Calinezul :)

    ReplyDelete
  2. superbe tzinute, combinatii, culori si idei! felicitari !!
    ca si primul comment de aici, trebuie sa iti reamintesc : ti-am zis eu ca asta ar trebui sa faci doar!:d tot asa in continuare!! am incredere ca "daca faci ceea ce-ti place, nu trebuie sa mai muncesti nici o zi din viata ta”..nu stiu cine a zis asta prima data dar vad ca ai simtit si tu asta la studio..

    p.s.nu ar putea sa fie si creatoarea' macar odata model? :d (la o linie de lenjerie int.de ex..:D )

    ReplyDelete
  3. Anonimule....prezinta-te inainte de a ma dezbraca! :))) Multumesc frumos pentru toate vorbele frumoase!

    ReplyDelete
  4. Laura, nu ti-am vazut pana acum postarea, aici pe blog. Tinutele le stiu si sunt superbe. Voi veni in toamna sa-mi faci o rochie, asa, mai business... ca prima :-D
    Abia astept. Te pup :*

    ReplyDelete
  5. Sunt foarte frumoase rochiile tale, noroc ca am vazut postarea Monicai pe blogul ei, altfel nu te descopeream.

    ReplyDelete
  6. Oana, mă bucur tare mult că m-ai descoperit!!! :D

    ReplyDelete