Search This Blog

Tuesday, August 4, 2015

BreathTAKEing la AMBASADA


Cum vă spuneam în postarea anterioară, imediat după gală, o parte din absolvenți am organizat o expoziție cu mini-prezentări și proiecții video, să fim siguri că lumea ne poate vedea colecțiile și de aproape.

Ideea noastră a fost de a deschide ușile unui backstage de eveniment fashion și să expunem în spațiul de la AMBASADA procesul de make up, de hair style și chiar repetițiile de coregrafie și lumină/sunet, pe lângă expunerea colecțiilor.


 Ziua am început-o cu un mic workshop de ilustrație, care s-a lăsat cu multă voie bună.



































Expoziția s-a desfășurat pe tot parcursul zilei, iar noi efectiv ne-am petrecut ziua între prieteni, bloggeri de modă și fotografi. O minunăție!
Seara s-a încheiat cu câte o mini-prezentare a fiecăruia dintre noi, pe ritmurile DJ-ului local PUNU și proiecțiile vizuale ale lui Flo.









Expozanți: Laura Chiriță, Claudia Negulici, Villo Imets, Merkli Evelyn

Menționez din nou că evenimentul a fost din inițiativa noastră organizat și de noi personal și fără niciun ajutor desfășurat.
Dacă vă place colecția mea, să știți că am înscris-o într-un concurs mișto și are nevoie de voturi. CLICK HERE!

No comments:

Post a Comment