Search This Blog

Wednesday, July 22, 2015

Gala de Modă UVT


#galamodauvt e un eveniment anual, ce încununează ani de muncă a unor studenți la licență și masterat. Se prezintă colecțiile de absolvire cu surle și trâmbițe, într-o locație pompoasă. Anul acesta locația a fost Teatrul Național Timișoara, iar printre absolvenți m-am numărat și eu.

Despre colecția mea care m-a făcut maestră în arte, cum s-ar traduce direct, am povestit aici. Acum aș vrea să povestesc un pic despre evenimentul în sine.

Pentru cei care nu știați, gala de modă UVT din fiecare an e organizată exclusiv de studenți și profesorii implicați, plus un ajutor mic mic de la Consiliul Județean Timiș. Deci dacă anul acesta s-a scris după eveniment că a fost mai bine organizat ca în trecut, ne-am simțit bine cu toții că e munca noastră! Că am avut și părți mai puțin bune e clar, fiecare eveniment le are, dar suntem studenți ce termină artele, nici unul din noi nu a organizat evenimente și cu toate astea sala a fost plină, cu lume în picioare chiar și aplauze zgomotoase.




Eu am prezentat a 11-a colecție în program și pentru că a mea colecție are un mesaj foarte puternic, am vrut să-l fac auzit cât de bine am putut. Așa că am cerut ajutorul Mynah, the dance project și implicit Cristinei Siminiceanu care mi-a făcut o coregrafie ton în ton cu al meu concept și astfel prezentarea de modă nu a mai fost doar prezentare. A ieșit un adevărat spectacol de dans, lumină, muzică și culoare.

























































Curând sper să vă pot arăta și video, deoarece sala a fost limitată, dar cred că spiritul colecției se transmite și prin foto-video destul de bine.  În orice caz, să fim siguri, o parte din absolvenți am organizat o expoziție cu prezentări de tip guerrilla, imediat după gală, ca publicul să aibă ocazia de a ne cunoaște personal și a vedea colecțiile de aproape. Și acel eveniment tot de noi a fost organizat. Dar despre el, în postarea următoare.

Shine on!

No comments:

Post a Comment