Search This Blog

Sunday, November 30, 2014

Vești bune în prag de sărbători


La mulți ani, România!!!!


                                                                             Sursă foto

În zi de sărbătoare și în prag de sărbători, eu vin cu vești bune! Sper ca ați început scrisorile către Moș Nicolae și Moș Crăciun că se apropie cu pași repezi. Dar mai sper totuși că mai aveți un pic de loc gol pe listele voastre, deoarece începând de azi, puteți găsi piese din ultima mea colecție, Urban Queen fw 14/15 și din colaborarea mea cu fetele de la Tourmaline Boutique și online! Pe o galerie online! 

Online-Gallery.ro mi-a oferit cu mare căldură două colțișoare în al lor tărâm magic plin de culoare și creativitate. E practic o galerie de artă online, așa cum sugerează și numele site-ului. De la pictură, sculptură, handmade, tricotaje până la fashion. Au de toate, de la cei mai buni din țară. 

Cum vă ziceam eu am primit doua colțișoare la ei în galerie, Unul pentru a adăposti colaborarea mea cu Tourmaline Boutique ce conține piese unicat pictate manual și un colțișor pentru mine doar în care am adăpostit pentru moment piese din noua colecție Urban Queen

Vă invit să navigați cu drag printre opere de artă și piese vestimentare unicat, iar dacă vă place ceva din colecțiile mele, să le includeți cu drag pe lista pentru Mos Nicolae ori Moș Crăciun, că am eu o colaborare cu ei doi! :)

Până atunci, bucurați-vă de această sărbătoare și măcar pentru o zi vedeți părțile bune din a fi născut în România, că nu e așa de rău;)

No comments:

Post a Comment