Search This Blog

Wednesday, September 24, 2014

2014 Reading Challenge, part 2.

Vă povesteam în aprilie (!!!!), despre provocarea pe care mi-am lansat-o eu mie pentru anul acesta.

Sursă foto: Pinteresc.com



Provocarea e să citesc 50 de cărți în acest minunat an 2014, iar în aprilie vă arătam o listă a cărților citite până atunci :

1. The Fashion Designer Survival Guide- Mary Gehlhar
2. Pădurea norvegiană - Haruki Murakami
3. Domnul Ibrahim şi florile din Coran - Eric-Emmanuel Schmitt
4. Concert în memoria unui înger- Eric-Emmanel Schmitt
5. Aurora Liiceanu - Dincolo de rău, dincoace de bine
6. În noapte - Haruki Murakami
7. Cea mai frumoasă carte din lume - Eric-Emmanuel Schmitt
8. Piercing- Ryu Murakami
9. Splendida cetate a celor o mie de sori - Khaled Hosseini
10. În căutarea oii fantastice - Haruki Murakami

Acum că a mai trecut ceva vreme, revin cu un update. Deși pe timpul verii cât am stat în SUA eu am avut impresia că am citit destul de mult, contul meu de pe goodreads.com îmi spune altceva.  Eu sunt la cartea numărul 25+26 (da, citesc două în același timp, se poate și mai mult de atât),iar goodreads.com îmi spune că datorită faptului că sunt la 48% din obiectiv atins și suntem în luna septembrie, sunt cu 12 (!!!!) cărți în urmă. Goodreads, ne certăm!

Ok, acum am mai multe dileme:

1. Mi-am pus oare un target prea greu de atins în ziua de azi la cât lucram/în câte proiecte ne băgăm noi, tinerii?
2. Oare pot eu în oct-dec să recuperez timpul pierdut, având în vedere că mă așteaptă o colecție nouă de făcut, două târguri de modă pe final de an și începutul ultimului an de master în design vestimentar, cu disertația plănuit și început?

Acum să lăsăm problemele existențiale și să vă întregesc lista din aprilie, cu ce am mai citit de atunci și voi pune câte o steluță la cărțile care chiar m-au impresionat, până voi avea timp să fac și câte o recenzie la ele:

11. Enigma - Robert Harris
12. Alegerea Sofiei, Vol 2 - William Styron
13. Ferma animalelor - George Orwell*
14. Messalina - Maurice Magre
15. Fifty Shades of Grey #1 - E. L. James
16. Fifty Shades of Grey #2- E. L. James
17. Fifty Shades of Grey #3- E. L. James (nu mă judecați, dar provoacă dependență)
18. N-am mai visat de mult că zbor - Taichi Yamada *
19. De ce iubim femeile - Mircea Cărtărescu
20. Al partulea om- K. O. Dahl
21. Haruki Murakami- Dans Dans Dans*
22. Chuck Palahniuk - Cântec de leagăn*
23. South of the border, west of the sun - Haruki Murakami*
24. Portretul lui Dorian Grey - Oscar Wilde
25. The girl with the dragon tattoo - Stieg Larson -în curs de finalizare*
26. Cartea cu secrete de marketing, publicitate si design grafic - Dragoș Alexa - În curs.

Cam aici sunt momentan. Mi-am mai achiziționat câteva cărți din America pe care le iau cu mine acasă... în speranța că toamna aceasta pe lângă multă muncă voi putea strecura și 24 de cărți citite (dreaming much?!).

Vă țin la curent. 

PS. Voi ce ați mai citit bun și îmi recomandați?

No comments:

Post a Comment