Search This Blog

Saturday, September 20, 2014

100 Happy Days part 3

Și uite cum proiectul 100 Happy Days mi-a trecut de jumătate! În momentul de față se chiar apropie de final, la fel și aventura mea în SUA cu programul work&travel.

Să vedem ce am făcut între zilele 50 și 75...

Ziua 51 a însemnat o curățare de spirit cu ocean și soare.



Ziua 52 a fost înveselită de un bacșiș cu personalitate primit de la o familie tare drăguță!


Ziua 53 a fost ziua în care am găsit mașina predestinată mie. Exact pe mărimea mea!


Ziua 54. Mergând la lucru împreună cu răsăritul!


Ziua 55. Cascada Niagara noaptea. O imagine care greu se poate descrie în cuvinte, dar eu voi încerca într-o postare viitoare să descriu sentimentul din acea excursie!


Ziua 56. Am mâncat prima oară la Denny's, iar acei cartofi prăjiți sunt fooooarte buni!

Ziua 57. Momente amuzante la acvariul din Niagara.


Ziua 58 a însemnat acel moment când plaja e aproape goală, iar pe nisip sunt doar urmele mele și ale pescărușilor! Minunat moment.


Ziua 59. O zi  în tonuri de albastru marin.


Ziua 60. Ziua în care am realizat că teneșii purtați la muncă toată vara au o gaură cât un deget în talpă. Semn că vara se apropie de final!


Ziua 61. Un cadou inspirat, improvizat din ce avem prin restaurant.


Ziua 62. Un apus pe golful ce desparte Ocean City de restul continentului. 


Ziua 63 a avut un început încețoșat, dar promițător.


Ziua 64. 1 septembrie, acel 1 mai muncitoresc al americanilor! Și totodată vestirea toamnei prin primele frunze galbene.


Ziua 65. Înca soare arzător și piscine răcoroase, deși e deja septembrie.



Ziua 66. Soarele răsare tot mai târziu și mai greu. Dar culorile sunt tot mai frumoase!


Ziua 67 a fost ziua în care am avut parte de cel mai frumos răsărit din această vară. Am spus eu bine ca e tot mai frumos!


Ziua 68. Eu și oceanul. O prietenie frumoasă.


Ziua 69. Un weekend minunat cu fosta mea colegă de liceu în vizită.




Ziua 70. După un weekend împreună, Bianca, colega mea, mă parăsește pentru Washington DC. Nu-i nimic, mă duc și eu la ea!


Ziua 71. În ziua 71 m-am trezit într-un hotel din Queens, New York City, Ce poate fi mai frumos de atât?!


Ziua 72. Prima mea întalnire cu Miss Liberty. Care pe lângă istoria ei frumoasă și atîția ani ca vestitoare a libertății pentru imigranți, mi-a transmis și multe idei ce se vor concretiza într-o nouă colecție toamna aceasta.


Ziua 73. Grand Central Station. Cea mai frumoasă gară pe care aș fi putut să o văd vreodată. Cum să nu vrei să fi navetist cand asta înseamnă să treci pe aici în fiecare dimineață în drum spre lucru?!


Ziua 74. În ziua 74 am primit un caiet de schițe foarte util pentru orice designer, pe care am început deja să îl folosesc și îl recomand la rândul meu mai departe oamenilor creativi.


Ziua 75. Fericirea suprema e sentimentul de multiculturalitate din Times Square. Apartenență și înstrăinare în același timp. Frumos și ciudat.


Aceasta a fost partea a 3-a din proiectul 100 Happy Days. Cea de a 4-a și ultima vă conține zilele 76-100, despărțirea de SUA și reîntâlnirea cu cei dragi de acasă.

Tu poți găsi câte un motiv de fericire 100 de zile la rînd?

Eu te provoc!


















No comments:

Post a Comment