Search This Blog

Sunday, August 17, 2014

100 Happy Days. Part 2.

Deși a trecut ceva timp de la ultima postare și s-au întamplat multe în aventura mea din SUA, revin acum cu partea a doua din 100 happy days, proiectul minunat de care vă povesteam luna trecută.

Despre proiect și primele 25 de zile ale lui vă povesteam aici. Acum continui cu ziua 26.

Ziua 26 a coincis și cu ziua de 4 iulie, ziua națională a Statelor Unite. Iar eu mă așteptam la un mare tam tam și o explozie de artificii de nu am văzut în viața mea. Eh, nu a fost așa. Festivalul Berii din Timișoara  are artificii mai frumoase :). Poza arată începutul zilei, care a fost și una ploioasă.



Ziua 27. În drum spre job, o casă are acest semn la verandă. Doar că jobul meu e chiar în drum spre plajă!


Ziua 28. Deja am început să fiu pricepută în gustări sănătoase. Cereale cu fructe, perfecte pentru a avea energie la muncă!

Ziua 29. În ziua 29 văzusem anunțul pentru inscrierea la festivalurile de modă din toamnă, pe care eu din păcate le ratez anul acesta. Și mi-am amintit ce frumos a fost anul trecut la Sibiu la Be Creative!


Ziua 30. Ploioasă zi. Dar dacă te îmbraci în flori și citești o carte..e o happy day!


Ziua 31. Răsăritul din Ocean City văzut în drum spre lucru. 

Ziua 32. O nouă carte e o nouă aventură. Iar deși sunt un pic în urma cu cititul (vă povestesc intr-o viitoare postare), citesc destul de mult și chiar am fost numita The worst J1 student ever, pentru că eu citesc și dorm când nu sunt la muncă sau la plajă (J1 e visa de work and travel pe care o au toti studenții pe vară). Ce vină am eu că nu îmi plac activitățiile studențești de pe aici?


Ziua 33. Deși produsele americane mă sperie deseori, mă și amuză câteodată! Exemplul de față e o cireașă cât palma mea de mare. Și ni s-a întamplat  să lăsăm un bol cu cireșșe pe masă o săptămână și nici măcar aspectul să nu și-l schimbe!

Ziua 34. Vine cu o carte nouă, care m-a și impresionat. Palahniuk știe ce face, iar cine a citit ceva de el până acum știe despre ce vorbesc. 
PS: El a scris Fight Club.

Ziua 35. Ziua în care iubitul meu a devenit doctor, iar eu sunt foarte mândră de el, deși din păcate sunt departe momentan.

Ziua 36. Oana Barbu, purtând o rochie din colecția mea SS2014, NOMAD, la un eveniment de modă.



Ziua 37. O după-amiază în compania perfectă. Oceanul și o carte bună!


Ziua 38. Momente de neprețuit cu prietena mea cea mai bună :)



Ziua 39. Insula Assateaque și o carte nouă, care nu m-a impresionat mai deloc. 


Ziua 40. Ziua în care mi-am cumparat trei cărți cu 1$ și sunt foarte mândră de asta!



Ziua 41. Aceeași rețetă de gustare sănătoasă. De data asta cu cireșe.


Ziua 42. O mini-excursie la grădina zoologică din Salisbury, cel mai apropiat oraș de Ocean City.


Ziua 43. O seară alături de multi alți studenți internaționali. E un sentiment tare frumos când vezi că un program de genul aduce la un loc oameni din cel puțin 10 țări! Și că poți împărtăși experiențe cu ei și chiar să legi prietenii. Am avut două colege din Rusia care mă primesc cu drag la ele dacă nimeresc la vreun festival de modă in Sankt Petersburg! 

Ziua 44. Prima carte de Murakami citită în engleză. Am descoperit că e mult mai cursiv cititul fără toate consoanele noastre și că engleza mea e chiar peste medie.



Ziua 45. O zi bună se vede de dimineață. Dacă o începi frumos, ce urmează nu mai are cum să te afecteze.

Ziua 46. Restaurantul de lângă cel la care lucrez are foarte multă personalitate. Cine știe localuri gen Scârț sau Papillon din Timișoara, știe la ce fel de personalitate mă refer. Acestea sunt scările de la intrare!


Ziua 47. Un copac care e peste tot. Arata exact ca un liliac și e roz și înflorit mereu!

Ziua 48. O băutură descoperită aici, care îmi place foarte tare. Rumchata!

Ziua 49. Terapie solară. Când lucrurile negative se adună, oceanul și soarele sunt remediul.


Ziua 50. Mi-a fost luminată de o fetiță minunată, care a vrut să facă o poză cu mine la lucru!

Și așa am ajung la jumătatea proiectului 100 Happy Days. Următoarea jumătate va include și partea de travel din work&travel. Cu Niagara Falls, New York City și Washington DC. Inclusiv mult așteptata întoarcere acasă!

Voi  reușiți să găsiți câte un motiv de fericire 100 de zile consecutive? 

Eu vă provoc. E un exercițiu care e menit să ne creeze o rutină a fericirii și să ne scoată din negativism.

Până data viitoare, Stay Happy!

No comments:

Post a Comment