Search This Blog

Friday, July 4, 2014

100 Days of Happiness, part 1

Proiectul #100happydays, sau http://100happydays.com, e unul tare drăguț! Care te provoacă să găsești câte un motiv de fericire (măcar), 100 de zile consecutive.

Eu am început proiectul cu puțin înainte să vin în SUA, deoarece știam că perioada de adaptare îmi va fi grea și astfel mă voi forța să văd părțile bune din această experiență, chiar și una pe zi măcar.
Proiectul meu îl puteți urmări pe pagina mea personală de facebook, iar pe blog îl voi posta în 4 episoade a câte 25 de zile.

Episodul 1!

Prima zi din șirul de #100happydays, a fost a treia zi în care am avut-o pe Liz, cățelușa mea și am realizat cât de tare se atașeaza și ce ușor s-a acomodat cu mine și prietenul meu.




A doua zi a fost și ziua în care am terminat toate proiectele pentru semestrul acesta și am făcut ședința foto pentru dosarele de prezentare.


Ziua 3. Un prânz la restaurant într-o zi călduroasă și Liz care nu stă jos nicioadată.. iar cănd stă..ea stă așa:))



Ziua 4. Ultima lecție de cusut cu Alexandra până la toamnă. Și cea mai productivă de până acum. Am făcut o bustieră care s-a transformat în rochie în aceeași zi! I'm so proud of her!


Ziua 5. Paste cu fructe de mare!



Ziua 6 vine pe tărâm american deja! Prima zi aici..cu priveliștea de pe strada noastră! Un cartier tipic american, dintr-un oraș de vacanță.


Ziua 7. Prima zi de training la jobul meu din vara asta. Server la Brother's Bistro! Oceanul era furios...



Ziua8. Baloanele care m-au așteptat în aeroport în Washington DC.


Ziua 9. Prima plimbare la golful din Ocean City.


În ziua 10 m-am plimbat noaptea pe plajă.. am avut un sentiment de Vama Veche foarte drag mie!

Ziua 11. O dimineață vioaie pe faleza din Ocean City, plină de oameni activi care își încep ziua frumos în vacanță.


Ziua 12. Am descoperit american pancakes și french toast. I'm in love with french toast!



Ziua 13. Am redescoperit bucuria de a lucra în servicii, deci cu oameni de toate felurile. Majoritatea fiind chiar drăguți!


Ziua 14. O primă plimbare pe o plajă care e și casa unor cai salbatici. M-am și împrietenit cu unul din ei.


Ziua 15. Terapie solară.


Ziua 16.  Un articol care mi-a facut ziua mai bună. http://elitedaily.com/dating/gentlemen/10-signs-youre-dating-woman-girl/638177/

Foarte prost scris, dar face bine la respectul de sine!

Ziua. 17. Terminând o carte odată cu apusul la malul oceanului.




Ziua 18. O zi de relaxare cu prietena mea cea mai bună:)


Ziua 19. Un nou încerput... o carte nouă. Și încă una foarte bună.


Ziua 20. Eu și oceanul.


Ziua 21.
Primul paycheck după o săptămână de lucru. Un fel de milestone! Deși suma e simbolică.


Ziua 22. Am descoperit raionul de materiale de la Walmart!


Ziua 23. Am fiert porumb!


Ziua 24. Desenez din nou. 


Ziua 25. Un cadou perfect!


Primul episod se încheie aici.

Tu poți să fii fericit 100 de zile consecutive?

Te provoc.. Îți poate intra în reflex dupa terminarea proiectului și vei ajunge să cauți momente bune chiar și în cele mai proaste zile.









No comments:

Post a Comment