Search This Blog

Friday, June 6, 2014

I have a doooooooooog!

Sau câinele mă are pe mine...

Ştiu că imediat plec din ţară pentru toată vara (luni plec), dar a fost un eveniment predestinat într-un fel.
Liz (de la Elizabeth Taylor), era a fostei mele colege de şcoală generală + facultate, Tabita.
Prietenului meu, îi place rasa (Jack Russell) şi vorbisem cu Tabita sa ne cadorisească cu un pui de-a lui Liz pe când va veni timplul. După ce veneam eu înapoi, oricum.


Dar printr-un şir de evenimente care a implicat imposibilitatea Tabitei de a o mai ţine pe Liz, ne-am ales cu mama în loc de pui şi mult mai devreme decât plănuiam să devenim părinţi.

Îmi face plecarea foooarte grea. Doar cand plec dimineaţa la atelier să lucrez şi o văd cum trage de lesă să vină cu mine, mi se rupe sufletul.

E cel mai cuminte, ascultător, atletic şi jucăuş căţel ever! Şi cel mai norocos! E toată ziua cineva cu ea, e plimbătă cu alergat şi jucat de minim 5 ori pe zi şi ne facem vieţile mai frumoase reciproc.

Iar acum vă stresez şi cu poze, de pe instagram, evident! (pe instagram mă găsiţi laurachiritadesign şi mă puteţi urmări, dacă îmi suportaţi postările cu rochii, Liz, nepoţi etc)





Luni pleeeeeec! Mai urmează câteva postări despre cum am tras eu tare să termin toate comenzile şi proiectele pentru master şi ce altceva am mai făcut. Iar după aceea pregătiţi-vă de o vară plină de postări de travel, de la Oceanul Atlantic, New York şi pe unde mai reuşesc eu să ma plimb!

În octombrie back to business cu o nouă colecţie comercială, cu disertaţia şi comenzi frumoase pentru sărbătorile de iarnă.


No comments:

Post a Comment