Search This Blog

Sunday, June 8, 2014

Closing the semester early...

Am tras tare să termin toate comenzile pentru vară mai repede, pentru că plec din țară. Dar și cu examenele de la școală a trebuit să termin mai repede. Unele le-am dat mai repede, altele au fost sub forma unor evenimente și lucrări. Iar ultimele le-am terminat acum. Am făcut o ședință foto cu toate, deși sunt pentru patru materii diferite, am muncit zile și nopți la mapele de prezentare și le-am lăsat Oanei, colegei mele, să le ducă la examenele cu pricina. (profesorii știu și ei, nu vă îngrijorați).



Deși examenele sunt și peste două săptămâni, și notele le aflu pe la sfarșitul lunii, eu vă arăt poze cu lucrările de la ședința foto. Sunt teme foarte diferite,cu tehnici de la broderie, colaj textil, pictură pe material, transfer termic, pliseuri sau tehnici de manipulate a materialului în sine.
Enjoy!








No comments:

Post a Comment