Search This Blog

Thursday, March 27, 2014

TRENDS FW 14/15 - BLUSH!


O tendinţă tare dragă mie! Toţi oamenii apropiaţi mie ştiu cât de mult îmi plac nuanţele pudrate de roz şi nude...prietenul meu a încercat o dată chiar să îmi numere rochiile în aceste nuanţe...a trecut un pic de 10! :)

Trendul BLUSH e prezent şi în colecţiile de primăvară, iar când am văzut că şi în cele de toamnă găsesc peste 10 exemple să vă arăt cu uşurinţă, mai multe motive de bucurie!

Deci..BLUSH!



Akris


Alexander McQueen



Jenny Packham


Ralph Lauren


Valentino



Ziad Nakad Couture


Altuzarra


Chanel



Chloe


Victoria Beckham



Până data viitoare.. Shine on, Ladies!

3 comments:

  1. tot timpul am adorat rozul asta prafuit <3 chiar acum o saptamana mi-am facut un palton cu nuantele astea si cu ceva motive baroc :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Deci paltonul tau la toamna va fi exact in trend! Smart girl :*

      Delete
  2. Eu rochii am multe...si le port in toate anotimpurile :D

    ReplyDelete