Search This Blog

Monday, October 7, 2013

Cum a fost la Festivalul Tinerilor Designeri din Vestul Țării de la Arad?


A fost foarte frumos! Și obositor... Dar cu siguranța a fost mai obositor pentru modele decât pentru designeri.

Mi-a plăcut că am cunoscut designeri frumoși, foarte talentați și săritori. Aveam eu idei preconcepute, văzute prin filme, cum că designerii sunt invidioși între ei și își taie rochiile unii altora în culise:))) Dar nu a fost deloc așa! Am primit și am oferit ajutor la rândul meu la îmbrăcat și dezbrăcat, că timpul era fooooarte scurt între prezentări.

Mi-am petrecut aproape toata ziua cu Beatrice Gale, cea din poza de mai jos...cu care am împărțit și un stender frățește și care a câștigat și locul 3!!! Felicităăăări!


Am văzut de aproape, pipăit și studiat colecția Teodorei Moț, pe care siiiiiguuuur o știți! Ea a luat locul doi! Iar locul 1 a fost ocupat de Dany Ignat, pe care îl cunoșteam de anul trecut, dar nu am apucat să povestim prea multe. Am studiat colecțiile din camera în care eram eu foarte atent, (8 la număr!), și am rămas plăcut surprinsă de cusături, detalii, texturi și conceptele minunate din spatele lor!

Vă las cu câteva poze din festival și pozele ținutelor din NOMAD, prezentate de mine.












































Eu am câștigat premiul pentru cel mai promițător tânăr designer și invitația de a lucra împreună cu Beatrice Gale și Teodora Moț la o colecție pentru Casa de Modă Ellis din Arad!

A fost priml meu festival de modă și sper că e doar un început frumos pentru tot ce va urma!
Vă las cu un video al manejului de la finalul prezentării mele!


No comments:

Post a Comment