Search This Blog

Sunday, June 27, 2010

Clutch coral.



Cine ma cunoaste, stie ca am o problema,care da putin in borderline, cu gentile.Mari ,de zi,crossover,plic,e destul de grav oricum.Si in ultima vreme visam eu la un clutch mare de zi(si nu numai),de piele rosu-coral.Am gasit doua potentiale castigatoare,una pe ocazii.ro,dar era mica,pielea lacuita(asta daca era intradevar piele),si rosul unul inchis=>taiat de pe lista.Si la cea de-a doua se apropia un pic de vis culoarea(era prea portocalie),si dimensiunea,insa avea un pret pe care nici nu pot sa-l pronunt.Dupa care m-am gandit la posibilitatea de a incerca sa il fac chiar eu,dar nu eram foarte convinsa,auzind in jurul meu povesti cum ca nu voi reusi cu masina mea sa cos piele,ca trebuie masina speciala etc.Asa am apelat la prietenul meu Google,cu ajutorul caruia am gasit destule tehnici de lucrat pielea cu o masina normala de cusut,si am prins curaj.Si piele? De unde?Am gasit un depozit de materiale textile care avea si piele,am gasit culoarea visata,si muuuuuuuulte altele,dar mi-am luat doar o bucata de piele coral,si una nude pentru moment.Ajunsa acasa mi-am ajustat masina de cusut asa cum zicea prietenul Google,si dupa 20 de minute si cateva injuraturi,am reusit o cusatura decenta pe o bucatica de piele.Cateva ore mai tarziu s-a nascut si clutch-ul.Un clutch perfect(zic eu) pentru zi,noapte,oricand.Are 30 cm/20 cm.
Voi ce ziceti?

PS: Mi-a mai ramas piele pentru inca un plic:).Pentru orice laurachirita@ymail.com

4 comments:

  1. foarte frumos plicul...esti talentata...astept sa fie gata si rochitza mea sa ma pot lauda cu ea :)

    ReplyDelete
  2. hei, am fost ieri la un targ si am vazut o idee de geanta ce poti sa o faci si tu, din material textil, cu manerul din margele de lemn,iar la partea de jos a manerului , unde se imbina cu materialul textil, era prins material intre bilute si ieseau ca niste pense...

    ReplyDelete
  3. Multumesc:)este prima "intalnire" cu pielea,si sper sa devenim bune prietene:)

    ReplyDelete